Postbus 64710 | 2506 CC Den Haag

Interimopdrachten zijn intensief en vragen al uw tijd en energie. Ondertussen lopen uw eigen ondernemingszaken door: telefoon, post en mail moeten worden beantwoord.

VBIM biedt de mogelijkheid tijdelijk of langdurig een virtueel secretariaat te gebruiken. Wij werken hiervoor samen met zorgvuldig geselecteerde ervaren directiesecretaressen en management assistentes. U bent dan altijd bereikbaar, mist geen belangrijke mail of afspraak, de agenda wordt bijgehouden, reizen worden geboekt. Dat geeft rust en overzicht!

De VBIM virtueel secretaresse kan uw website of social media beheren voor het nalezen of plaatsen van teksten: zij zijn experts in WordPress websites.

Elke werksituatie is anders, de secretariële ondersteuning is altijd afgestemd op uw persoonlijke  wensen. Het basistarief voor telefoonservice is vanaf €30,- tot €150,- per maand en meer uitgebreide secretariële werkzaamheden variëren van €30,- tot €50,- per uur.

Heeft u interesse in de VBIM secretariaat service? Neem dan contact met ons op via onderstaand formulier. Wij zullen u zo spoedig mogelijk telefonisch of per e-mail antwoorden.

Uw naam (verplicht)

Uw email (verplicht)

Uw bericht